Nieuw-Zeeland - Reisverslagen van Nikki van Dijk - WaarBenJij.nu Nieuw-Zeeland - Reisverslagen van Nikki van Dijk - WaarBenJij.nu

Nieuw-Zeeland

Alles achterlatend:

Vrienden, familie, vriend, baan en mijn passie die ik gevonden heb in het lesgeven bij Turondo en het trainen en coachen bij Celeritas.

Waag ik de sprong ik het diepe en heb het eerste beste vliegtuig naar Nieuw-Zeeland gepakt om voor een halfjaar Au pair te zijn in een echte Kiwi familie.

Recente Reisverslagen:

23 Mei 2017

Au pair life

08 Mei 2017

Kiwi's en Autorijden...

11 April 2017

Eerste weekend

12 Maart 2017

First days

04 Februari 2017

Het begin
Nikki

Ik ben Nikki van Dijk, 21 jaar en op het grootste avontuur van me leven! Maandag 31 Januari heb ik mijn lieve vriendje, ouders, zusje, schoonouders en vrienden achtergelaten om voor 7 maanden naar Nieuw Zeeland te vertrekken. Voor 6 maanden ben ik Au Pair bij de familie Reed en de laatste maand ga ik rondreizen door Nieuw-Zeeland.

Actief sinds 04 Feb. 2017
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 8938

Voorgaande reizen:

31 Januari 2017 - 22 Augustus 2017

Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: